آموزش دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

غیرفعال کردن یا دی اکتیو کردن اینستاگرام کمتر از چند دقیقه بیشتر سررسید نمی برد اما مواردی هستی دارد که قبل از غیرفعال کردن موقتی اکانت بهتر هست این موارد را به دقت مطالعه نمایید تا مشکلی برای پیج شما در هنگام deactivate instagram account به وجود نیاید

نکات مهم غیرفعال سازی گذرا اکانت اینستاگرام
بنابر اعلام اینستاگرام، شما تنها هفته‌ای یک بار قادر به غیرفعال کردن و فعال کردن مجدد اکانت خود هستید.
با غیرفعال کردن اکانت و بیرون شدن از اکانت الی زمانی که مجدد یوزرنیم و پسورد خود را ثبت کرده و دوباره وارد اینستاگرام شوید اکانت خویش را غیرفعال کرده‌اید و هیچ فردی توانا به تماشا عکس ها و پروفایل شما نیست.
با دی اکتیو کردن اکانت پیام‌های شخصی دایرکت، پست‌ها، فالورها و … دست نخورده باقی خواهند ماند. در عین حال تجربه پرتو دیتا برخی مواقع اوقات برای افرادی که آنها را در عکس ها قبلی خویش تگ کرده‌اید با فعال کردن مجدد اکانت برای آنها نوتیفیکیشن ارسال می‌شود.
حذف گذرا اکانت اینستاگرام کاملا بدون خرده اعلام شده استدی اکتیو موقت اکانت اینستاگراماما در همان سان تجربه پرتو داده بعضی اوقات با پرکار کردن دوباره اکانت برخی کاربران دچار برخی اشکالات موقتی می‌شود.

پس از غیرفعال کردن اکانت، نام کاربری شما موقتاً به instagrammer تغییر خواهد کرد و پس از گذشت مدت زمانی (از چند دقیقه تا چند ساعت) اکانت به طور کلی به همراه کامنت‌ها و لایک‌ها موقتاً محو خواهد شد.
اگر چه اینستاگرام هیچ محدودیتی برای ورود دوباره و پرکار کردن اکانت اعلام نکرده ولی برای پرکار کردن و ورود مجدد معمولا باید چند ساعت صبر کنید و هیچ رهسپار برای پرکار کردن جز وارد شدن هستی ندارد.
برخی اوقات کاربران با سخت در غیرفعال کردن اکانت خود مواجه هستند که مربوط به شبکه اینستاگرام است و راه‌حلی به جز صبر و سپریدن دوباره کار برای این سخت هستی ندارد. این مشکل معمولا برای کاربرانی که زیاد سپریدن به این کار می‌کنند اغلب دیده می‌شود.
برای غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام هیچ راهی جز سپریدن این جستار از طریق وب‌سایت اینستاگرام هستی ندارد و غیر فعال کردن اکانت بدست خود اپلیکیشن امکان ندارد. برای مراجعه به وب‌سایت اینستاگرام می‌توانید از طریق رایانه و یا خود گوشی اقدام کنید.
نحوه دی اکتیو کردن اینستاگرام
ابتدا به لینک غیرفعال کردن زودگذر اینستاگرام بروید که در زیر پیمان دیتا شده است

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/temporary

در صورتی که قبلا وارد اکانت خویش نشده باشید احتیاج هست که مجددا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید

دی اکتیو کردن اینستاگرام

پس از ورود با صفحه ای مثل تصویر زیر را نگریستن خواهید کرد در غیر این چهره بر روی گزینه edit profile کلیک کرده و در انتهای صفحه گزینه Temporarily Disable my Account کلیک کنید الی تصویر ذیل را مشاهده کنید

دی اکتیو کردن اینستاگرام

پس از گزینش دلیل غیرفعال کردن , رمز عبور خود را وارد کرده و سپس روی گزینه Temporarily Disable Account کلیک نمایید مشابه تصویر زیر

غيرفعال كردن گذرا اينستاگرام

بعد از اتمام مراحل فوق , اکانت شما موقتی غیرفعال می شود دی اکتیو کردن اینستاگرام دست کم 2 ساعت موعد میبرد و به محض ورود مجدد به اینستاگرام , اکانت شما مجددا فعال خواهد شد





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: